Friday 22 April 2011

Hee Da lame ta update


Finding some quiet time in your life, I think, is hugely important.
Mariel Hemingway


Assalamualaikum reader(s)
Fuyoo Beri salam, jawab jawab.  Da lame juga kan ta update blog. Masa ta mengizinkan kan. Kita y mengejar masa , bukan masa menunggu kita. Cett ape yang merepek ni =='  tapi korang prasan ta , entry lebih kpd fakta ? Sebab time aku sekolah , aku lebih suke buat karangan fakta drpd mereka reka cerita ni, maklumlah budak baik Haa tapi bfore ni aku ada blog , tp private laa skrg. Biarlah menjadi KENANGAN YANG TERINDAH , rajin update la kan :D setakat ni , aku ad 8 entry. 8 jaa ? biar laa. Blog aku , ape kau kisah ? HAHA aku tau knape kau kisah , sebab kau na tau kan kan :) hee Terlebih sudah :DD pape pun , terima kasih kerana meluangkan masa 

Meyhh sini aku bgtau kenape da lame ta update blog :

First : Bernekad ta na online.
Sebab , comfirm akan pergi page Welcome To Facebook. Hm , skrg aku cube dan cube ta onl Facebook. Yang ni aku ta tau kenape reasonnye. Kalau tau pun , adalah kan ------Tapi pada tanggal 22hb april aku berjaye ta berkunjung ke page tu. 
Bak kate ayah aku "Tak mati pun kalau ta buka facebook tu " yeahhh aku sokong 100% ! haha Time sekolah boley je ta onl , hostel lg. Tapi Hostel aku ta laa ketat sgt peraturannye Ta mcm ad peraturan pun ad. Tengok la , aku online malam Ada ja y still Hostelite onl , Kiorang Rock babe. hee boley je onl , tapi Nak seribu daya , Ta na seribu dalih. So aku ta nak , aku pun seribu dalih lah. HAHA merepek merepek =='

Second : Na cer pasal ape ? 
Kali ni , ta banyak benda aku na cer , duduk rumah je kan. Nothing. Tapi aku rajin tau kemas Bilik. Kakak aku pun rajen bersepah kan balik ==' phui ! Kadang kadang ad plan na jogging kat taman , pegidah hamprak ! satu pun ta jadi Sebab , hee bangun lambat :)

Third : Kehausan Idea 
Halmaklum lah duduk rumah kan , otak ta berkembang. Bace paper pun banyak benda yang same. Bunuh laa , Rasuah laa. Obesiti la. haa cakap pasal obesiti ni , rmai sangat ke budak muntel muntel kat sekolah ? lagi lagi sekolah rendah ? Sampai jd isu da sekarang. Tapi bagus laa klau ad menjalankan program BMI kat sekolah. kalau dari dulu ad , cmfrm aku slim lagi :D cehh ta bersyukur betul laa. Bagus bagus Kerajan buat mcm ni :) Malaysia jom lebih sihat kan 

Forth : Alahai kakakku , 
Fyi , aku ada dua kakak. Tu pun kalau na tau laa. Dorang ni rajen jugak la buka blog aku ni haa. Prasan --' So diorang pun na ad Blog juga. Cehh na jugak tu. Hehe tolong tolong la kan ,sikit sikit boley la , aku pun ta la pandai mane pun , tapi ad la jugak kan kan. 

aku tetap na pesan : Dont forget to Raise Your Hand to ALLAH. Semoga menerima Hidayah daripada-Nya untuk kebahagian Dunia dan Akhirat Amin

Renung renungkan dan selamat beramal :D
Terima kasih kerana membaca :)